BEZORGING & VERZENDING

Gratis bezorging boven 25 euro voor Nederland, Belgie en Duitsland

Wij hanteren gratis verzending naar Nederland, Belgie en Duitsland bij besteding boven de 25 euro. Zit het totaalbedrag van uw winkelwagen onder de 25 euro, dan betaalt u slechts 3,95 euro bezorgkosten. Let op, voor andere landen zijn de bezorgkosten hoger, afhankelijk van het betreffende bezorgland. De kosten zullen per land automatisch getoond worden tijdens het winkelproces, zodra het bezorgland bekend is. 

 

Bezorgkosten andere landen

Frankrijk Oostenrijk en Luxemburg : 9,95 euro

Spanje: 24,95 euro

Zweden, Noorwegen, Finland, Denemarken: 24,95 euro

 

Voor 21u besteld dan de volgende werkdag in huis*

Helaas is de druk op de logistieke keten enorm. Er worden veel meer bestellingen en pakketten verwerkt vergeleken met pre-corona en onze logistieke diensverlener kan het momenteel niet bijbenen. Het zijn volumes die te vergelijken zijn met Black Friday en Sinterklaas, maar dan elke dag. Er zijn nieuwe medewerkers aangenomen, maar die moeten nog ingewerkt worden etc.

Hierdoor duurt de verwerking van uw bestelling langer, dit kan helaas tot 2 dagen duren. Ook kan het zijn dat producten langer uit voorraad zijn omdat het vervoer en inslag ook langer duurt dan normaal.

Mijn excuses voor dit alles en ik hoop op uw begrip.

Hartelijke groet,

Patrick

 

*Voor de werkdagen maandag t/m vrijdag geldt dat voor 21u besteld, is volgende werkdag in huis. Besteld u op zaterdag, zondag of maandag, dan wordt uw pakket bezorgd op dinsdag. Hou u er rekening mee dat zodra wij het pakket hebben overhandigd aan de vervoerder (PostNL, DHL of DPD), wij geen invloed meer hebben op het bezorgproces.

* Helaas komt het soms voor dat door omstandigheden vertraging optreedt. In deze gevallen van overmacht kan het dus zijn dat u uw pakket niet de volgende werkdag ontvangt. 

 

Wijzig zelf je bezorgdag en -tijd!

DHL en PostNL bieden tegenwoordig diverse afleveropties aan! Zodra je op je Track&Trace pagina komt heb je de optie om iets anders af te spreken betreft de aflevering. Denk hierbij aan:

  • Een servicepunt bij jou in de buurt
  • Een plek rondom huis
  • Een ander bezorgmoment kiezen
  • Bij de buren laten bezorgen

Dit is natuurlijk super! Let op, dit kan alleen als je de Track & Trace code hebt ontvangen van de vervoerder. Je krijgt deze (normaal gesproken) zodra het pakket door ons is overgedragen aan de vervoerder.

Voor meer informatie omtrent het aanpassen van bezorgdagen en tijden, zie:

DHL

PostNL

 

Let op, DPD biedt deze opties nog niet!

 

Ecologisch verwerken en verzenden

Hoewel we al jaren milieubewust verwerken en verzenden, hebben we besloten dit nu 100% ecologisch te doen. Goed voor ons milieu en uiteindelijk voor iedereen! Dit betekent het volgende:

  • Wij gebruiken een zo klein mogelijke doos als nodig per bestelling 
  • De dozen die we gebruiken zijn van gerecycled karton (Greenline keurmerk)
  • We gebruiken zo min mogelijk opvulmateriaal
  • Het opvulmateriaal wat we gebruiken is van gerecyled papier (Greenline keurmerk)
  • Het sealen van de doos doen we met papieren tape in plaats van plastic tape

Op naar een schonere wereld!

 

Bezorging binnen Nederland

U kunt voor bezorging kiezen uit DHL of PostNL. 

  • Voor beiden vervoerders geldt dat als je voor 20u besteld, je de bestelling de volgende werkdag binnen hebt. Werkdagen zijn van maandag t/m vrijdag, daarnaast wordt ook op zaterdag bezorgd. Let op, bestel je op zaterdag, zondag of maandag, dan wordt je bestelling bezorgd op dinsdag (tenzij er vertraging is bij de vervoerder).
  • Na bestelling krijgt u automatisch een Track & Trace email toegestuurd. U kunt de voortgang van uw bezorging volgen via DHL:  Track&Trace DHL of via PostNL: TRACK&TRACE POSTNL
  • Als u niet thuis bent, zal DHL of PostNL het pakket de eerstvolgende dag (behalve zondag) nog een keer proberen af te leveren. Als u dan ook niet thuis bent, levert de koerier het pakket af bij een DHL of PostNL servicepunt bij u in de buurt. U kunt het pakket daar vanaf de volgende werkdag tot 3 weken later afhalen. U kunt dan zelf een geschikt moment kiezen om het pakket af te halen.
  • Op het moment dat Krachtshop uw pakket heeft overgedragen aan DHL of PostNL hebben wij geen invloed meer op het bezorgproces. Helaas kan het voorkomen dat een pakketje niet op tijd bezorgd wordt. Dat geldt voor elke bezorgdienst.

Zie ook de algemene voorwaarden van PostNL.

Zie ook de algemene voorwaarden van DHL.

 

Bezorging naar België

Gratis verzending boven de 20 euro. Bezorging naar Belgie gaat in principe altijd via DPD, hier hebben we de beste ervaring mee voor Belgie.

Lees hier de Algemene voorwaarden van DPD.

 

Bezorging naar Duitsland

Gratis verzending boven de 20 euro voor heel Duitsland. bezorging kan via PostNL of DPD.

Zie ook de algemene voorwaarden van PostNL.

Lees hier de Algemene voorwaarden van DPD.

 

Bezorging buiten Europa

Wij bezorgen niet naar landen buiten Europa.

Bezorging op een afgiftepunt?

Hoewel wij deze bezorgoptie niet direct aanbieden via de webshop, is het tegenwoordig heel makkelijk om toch je pakket te laten bezorgen op een afgiftepunt.

 

Bezorglocatie wijzigen voor PostNL zendingen

Maak hiertoe eerst een PostNL account aan. Hiermee kan je o.a. je pakket volgen en de bezorging wijzigen als je dat je beter uitkomt. Dit kan zodra je een track&trace mail hebt ontvangen van PostNL.

Let op. Pakketten worden maximaal 7 dagen bewaard op een afgiftepunt! U krijgt herinneringen per mail.

 

Bezorglocatie wijzigen voor DHL zendingen

Zodra je de Track&Trace mail hebt ontvangen van DHL ga je naar Bezorging wijzigen. Hier kan je o.a. je pakket volgen en de bezorging wijzigen als je dat je beter uitkomt.

Let op. Pakketten worden maximaal 7 dagen bewaard op een afgiftepunt! U krijgt herinneringen per mail.

 

Bezorglocatie wijzigen voor DPD zendingen

Dit is helaas niet mogelijk bij deze vervoerder. 

Ben je niet thuis om je bestelling in ontvangst te nemen en is bezorging bij de buren ook niet mogelijk? Dan bezorgt DPD je pakket na de eerste bezorgpoging bij de dichtstbijzijnde Pickup parcelshop. Vindt je dichtsbijzijnde DPD Parcelshop.

   

Veelgestelde vragen

Ik wil dat mijn pakketje niet afgegeven kan worden bij de buren, is dat mogelijk?
Dit is een optie die helaas niet standaard in ons logistieke systeem zit. Stuur direct na een bestelling een mailtje naar info@krachtshop.nl (alleen een opmerking bij uw bestelling is niet voldoende) met uw verzoek en wij zullen dit handmatig noteren op het pakket. Wij kunnen echter niet garanderen dat de bezorger dit leest, danwel naar handelt. 
 
Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een postbus adres?
Ja, dat is geen probleem. Echter, we raden je wel aan om bij meerdere zware artikelen een gewoon bezorgadres te gebruiken.  Te grote, of artikelen zwaarder dan 12 kilo kunnen namelijk niet op een postbusadres bezorgd worden.
 
Ik vind mijn bestelling niet na zoeken op Track&trace code?
Het kan voorkomen dat je, na het klikken op de Track & Trace code, de volgende melding krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’. Dit is de combinatie van de code en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden. Deze melding kan veroorzaakt worden doordat DHL of PostNL de Track & Trace code nog niet heeft verwerkt. Je kunt de status van je bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen.

Heb je je bestelling drie dagen na verzending nog steeds niet ontvangen en zie je nog steeds deze melding? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder.