BEZORGING & VERZENDING

 

Gratis bezorging boven 20 euro

Wij hanteren gratis verzending binnen Nederland en Belgie via DHL of PostNL bij besteding boven de 20 euro. Zit het totaalbedrag van uw winkelwagen onder de 20 euro, dan betaalt u slechts 3,95 euro bezorgkosten. Let op, voor overige EU landen geldt een extra toeslag, de hoogte hiervan is afhankelijk van het betreffende bezorgland.

 

Bezorging in Nederland

U kunt voor bezorging kiezen uit DHL of PostNL. 

  • Kiest u voor DHL? Dan geldt voor 22:00 besteld is volgende (werk)dag in huis. Kiest u voor PostNL? Dan geldt voor 20:00 besteld is volgende (werk)dag in huis.
  • Na bestelling krijgt u automatisch een Track & Trace email toegestuurd. U kunt de voortgang van uw bezorging volgen via DHL:  Track&Trace DHL of via PostNL: TRACK&TRACE POSTNL
  • Als u niet thuis bent, zal DHL of PostNL het pakket de eerstvolgende dag (behalve zondag) nog een keer proberen af te leveren. Als u dan ook niet thuis bent, levert de koerier het pakket af bij een DHL of PostNL servicepunt bij u in de buurt. U kunt het pakket daar vanaf de volgende werkdag tot 3 weken later afhalen. U kunt dan zelf een geschikt moment kiezen om het pakket af te halen.
  • Op het moment dat Krachtshop uw pakket heeft overgedragen aan DHL of PostNL hebben wij geen invloed meer op het bezorgproces. Helaas kan het voorkomen dat een pakketje niet op tijd bezorgd wordt. Dat geldt voor elke bezorgdienst.

Bezorging in België 

U kunt voor bezorging kiezen uit DHL of PostNL. Wij raden u aan te kiezen voor PostNL, lees hieronder waarom.

  • Kiest u voor DHL? Dan zal uw bestelling automatisch overgedragen worden aan Bpost. Dit komt omdat DHL in België geen eigen netwerk meer heeft. Hierdoor heeft uw bestelling 1 dag vertraging. Dus voor 22:00 besteld is dus overmorgen in huis. Kiest u voor PostNL? Dan geldt voor 20:00 besteld is volgende (werk)dag in huis. PostNL heeft wel een eigen netwerk in België , dus dit is de snelste optie.
  • Na bestelling krijgt u automatisch een Track & Trace email toegestuurd. U kunt de voortgang van uw bezorging volgen via Bpost:  Track&Trace Bpost of via PostNL: TRACK&TRACE POSTNL
  • Als u niet thuis bent, zal Bpost of PostNL het pakket de eerstvolgende dag (behalve zondag) nog een keer proberen af te leveren. Als u dan ook niet thuis bent, levert de koerier het pakket af bij een Bpost servicepunt bij u in de buurt. U kunt het pakket daar vanaf de volgende werkdag tot 3 weken later afhalen. U kunt dan zelf een geschikt moment kiezen om het pakket af te halen.
  • Op het moment dat Krachtshop uw pakket heeft overgedragen aan Bpost of PostNL hebben wij geen invloed meer op het bezorgproces. Helaas kan het voorkomen dat een pakketje niet op tijd bezorgd wordt. Dat geldt voor elke bezorgdienst.

 

Veelgestelde vragen

Ik wil dat mijn pakketje niet afgegeven kan worden bij de buren, is dat mogelijk?
Dit is een optie die helaas niet standaard in ons logistieke systeem zit. Stuur direct na een bestelling een mailtje naar info@krachtshop.nl (alleen een opmerking bij uw bestelling is niet voldoende) met uw verzoek en wij zullen dit handmatig noteren op het pakket. Wij kunnen echter niet garanderen dat de bezorger dit leest, danwel naar handelt. Wellicht kunt u er wel voor kiezen uw pakket te laten bezorgen op een afhaallocatie bij u in de buurt, zie volgende punt.
 
Kan mijn pakket bezorgd worden op een afhaallocatie bij mij in de buurt?
Nee helaas, deze optie is nog niet actief.
 
Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een postbus adres?
Ja hoor, dat is geen probleem. Echter, we raden je wel aan om bij meerdere zware artikelen een gewoon bezorgadres te gebruiken.  Te grote, of artikelen zwaarder dan 12 kilo kunnen namelijk niet op een postbusadres bezorgd worden.
 
Ik vind mijn bestelling niet na zoeken op Track&trace code?
Het kan voorkomen dat je, na het klikken op de Track & Trace code, de volgende melding krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’. Dit is de combinatie van de code en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden. Deze melding kan veroorzaakt worden doordat DHL of PostNL de Track & Trace code nog niet heeft verwerkt. Je kunt de status van je bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen.

Heb je je bestelling drie dagen na verzending nog steeds niet ontvangen en zie je nog steeds deze melding? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder.


Accept

Deze site maakt gebruik van cookies