Wat zijn de verzendkosten?

Gratis verzending boven €35 in Nederland, Belgie en Duitsland

Krachtshop hanteert gratis verzending naar Nederland, België en Duitsland bij een besteding boven €35. Daaronder betaal je slechts €3,95.

Verzendkosten andere landen

LandVerzendkosten
Frankrijk€9,95
Oostenrijk€9,95
Luxemburg€9,95
Spanje€24,95
Zweden€24,95
Noorwegen€24,95
Finland€24,95
Denemarken€24,95

De verzendkosten zullen automatisch getoond worden tijdens het afrekenen, zodra het bezorgland is ingevoerd.

Wanneer wordt je bestelling bezorgd?
Besteld voor 21u op:Eerste bezorgpoging*
MaandagDinsdag
DinsdagWoensdag
WoensdagDonderdag
DonderdagVrijdag
VrijdagZaterdag
ZaterdagDinsdag
ZondagDinsdag

*Let op: Door hoge ordervolumes kan de bezorging momenteel 1 tot 2 dagen langer duren.

Hou er rekening mee dat zodra wij een pakket hebben overhandigd aan een vervoerder, wij geen invloed meer hebben op het bezorgproces. In geval van overmacht kan het voorkomen dat het pakket niet de volgende werkdag wordt aangeboden.

Wat als ik tijdens de bezorging niet thuis ben?

Het kan natuurlijk dat je op moment van bezorging niet thuis bent. Er wordt geprobeerd de bestelling in eerste instantie bij de buren af te leveren. Mochten de buren ook niet thuis zijn, dan wordt jouw order naar de dichtstbijzijnde afhaallocatie van jouw vervoerder gebracht.

Sommige vervoerders doen tegenwoordig nog maar 1 afleverpoging. Ben je niet thuis? Dan gaat het direct naar een afhaalpunt en krijg je hier bericht over. Wanneer je order naar een afhaalpunt is gebracht kun je de bestelling pas de volgende dag vanaf 15.00 ophalen.

Kan ik de bezorgdag, -tijd- en -locatie wijzigen?

Ja, in het track & trace mailtje van de betreffende vervoerder staat aangegeven hoe je zelf de dag, -tijd en -locatie van bezorging kunt wijzigen. Het is hiermee simpel om iets anders af te spreken betreft de bezorging. Denk hierbij aan:

  • Een andere dag en/ of tijd kiezen van bezorging
  • Bezorging op een servicepunt bij jou in de buurt
  • Een plek rondom huis (neerzettoestemming)
  • Bij de buren laten bezorgen

Let op, je kunt dit pas wijzigen zodra je de Track & Trace mail hebt ontvangen van de vervoerder. Je krijgt deze (normaal gesproken) zodra het pakket door ons is overgedragen aan de vervoerder. In de regel is dit op werkdagen tussen 17u en 22u. Het is hierbij wel belangrijk dat je een gewenste wijziging zo snel mogelijk doorgeeft en liefst op dezelfde dag als dat je het track & trace mailtje hebt ontvangen. Indien je pakket te ver in het bezorgproces zit kan je namelijk niks meer wijzigen.

Voor meer informatie omtrent het aanpassen van de bezorging, zie:

Kan mijn bestelling bezorgd worden op een afhaallocatie?

Ja en nee.

Het is helaas (nog) niet mogelijk om tijdens het afrekenproces in onze shop een afhaallocatie in te vullen als bezorgadres (dit kan je wel doen, maar het pakketje komt dan retour naar ons!).

Indien je toch bezorging wilt op een afhaallocatie vul je je normale huisadres in. Zodra je de track & trace mail ontvangt van je gekozen vervoerder heb je de optie om zelf de bezorgtijd en locatie te wijzigen (zie het punt hierboven). Doe dit wel zo snel mogelijk (liefst dezelfde dag), want zodra het pakket te ver in het bezorgproces zit kan dit niet meer gewijzigd worden.

Ik wil niet dat mijn bestelling wordt afgegeven aan de buren

Dit is helaas een lastig punt. Wij kunnen niet garanderen dat bestellingen niet bij de buren worden aangeboden indien niet thuis. Wellicht dat deze optie in de toekomst beschikbaar komt via de track & trace mail en de opties om zelf bezorgdag, -tijd en -locatie te kiezen.

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een postbus adres?

Ja, dat kan. Echter raden we je aan om bij te grote, of te zware artikelen (>12kg) een normaal bezorgadres te gebruiken. Anders gaat het pakket afzender retour.

Ik heb mijn order niet ontvangen, maar de track & trace mail zegt dat het is bezorgd!

Heel vervelend, maar dit komt weleens voor!

Vaak komt het pakket snel weer boven water. Check graag eerst de volgende zaken voordat je contact met ons opneemt:

  • Het pakket is aangenomen door een huisgenoot zonder dat jij dit weet
  • Het pakket is afgegeven bij je buren zonder briefje hierover in je brievenbus (soms helaas bij je overburen of buren die nog verder weg zitten)
  • Het pakket is neergezet in je tuin, onder een afdakje etc. zonder dat je dit weet
  • Het pakket is afgegeven bij een servicepunt, zonder dat je de melding hierover hebt ontvangen of gezien

Indien het pakketje 2 dagen ‘na ontvangst’ nog niet terecht is kan je contact met ons opnemen. Wij zoeken dit dan tot de bodem voor je uit!

Mijn pakket is beschadigd aangekomen, wat nu?

Heel vervelend, maar helaas komt dit weleens voor.

Bezorgdiensten staan niet altijd bekend om hun delicate werkwijze en soms worden pakketten hardhandig vervoerd wat kan leiden tot beschadigingen. Indien alleen het pakket (de doos) is beschadigd en niet de inhoud kan je zonder problemen de producten gebruiken, zolang de sealing van de producten intact is.

Indien de producten wel beschadigd zijn en er inhoud in de doos zit, neem dan contact met ons op. Stuur foto’s van het pakket mee en laat ons weten welke producten niet meer te gebruiken zijn. Wij zorgen dan voor een passende oplossing!

Verzenden jullie ook naar landen buiten Europa?

Nee, in principe niet. 

Mocht je dit toch graag willen, stuur dan een mail naar info@krachtshop.nl voor een handmatige oplossing.

Mijn bestelling is nooit aangekomen, wat nu?

Wat vervelend dat je jouw pakket nog niet hebt ontvangen. Helaas komt het weleens voor dat een pakket zoekraakt, maar hou er rekening mee dat soms een pakket later wordt bezorgd dan je van ons gewend bent. Controleer goed je track & trace mailtje.

Blijft de status van je track & trace mailtje onveranderd na een x aantal dagen? Neem dan contact met ons op, dan zoeken wij dit voor je tot de bodem uit!

Bieden jullie ook Same Day Delivery aan?

Nee, nog niet.

Hoe ecologisch verzenden jullie?

We verzenden al jarenlang onze pakketten ontzettend ecologisch. Dit betekent het volgende:

  • Wij gebruiken een zo klein mogelijke doos als nodig per bestelling
  • De dozen die we gebruiken zijn van gerecycled karton (Greenline keurmerk)
  • We gebruiken zo min mogelijk opvulmateriaal
  • Het opvulmateriaal wat we gebruiken is van gerecyled papier (Greenline keurmerk)
  • Het sealen van de doos doen we met papieren tape in plaats van plastic tape

Goed voor ons milieu en uiteindelijk voor iedereen! Op naar een schonere wereld.

Krachtshop
0
    0
    Winkelwagen
    Je winkelwagen is leegTerug naar winkel
    TIJDELIJKE AANBIEDING
      Calculate Shipping